dimarts, 7 de febrer del 2012

PRIMERA TROBADA D'SCRAP A GIRONA

Sóc ordenada en les meves coses i quan faig scrap,evidentment també.
Sempre faig els minis i àlbums cronològicament però una no té tot el temps que voldria per dedicar a l'scrap i de tant en tant tinc feina endarrerida...
Una de les coses que fèia dies que volia fer era un lo de la primera trobada d'scrap a Girona que gràcies a l'Èrica (scrapbookmagazine) vam poder gaudir.I així després, poder-la afegir al meu anual 2011.
Avui he trobat una estoneta...aquí el teniu.
Hi he posat el detall que vam trobar damunt la taula quan vam arribar.Va ser una sorpresa molt agradable i ho vaig trobar,a més,molt original(també hi havia una piruleta que...mmm...ja no hi és!! ;)  )
Demà poso les coses que vaig fer  en els dos tallers d'aquell matí d'scrap.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada