diumenge, 24 de juny del 2012

REVETLLA DE SANT JOAN

I ja ha arribat l'estiu, i per estrenar-lo tenim la revetlla de Sant Joan que ens recorda a tots l'arribada del bon temps,dels dies de platja,de passejades fins tard,de paradetes,de sopars a la fresca...D'una època de l'any que a mi,m'agrada de veritat.

Nosaltres, l'hem passat amb amics la revetlla i la veritat és que ha sigut molt divertida.
El sopar va ser compartit entre tots,i jo( i la meva dèria per les postres)vaig fer unes trufes !!
Vaig treure la recepta de "l'amor omple neveres" i van quedar boníssimes!!
Les vaig posar en un platet vermell amb tovallons de paperets i una banderola on hi dèia Feliç revetlla.





I avui a casa, hem celebrat Sant Joan, i del mateix blog vaig treure la recepta per fer coca de Sant Joan.
Una recepta força elaborada per mi,però em fèia il.lusió probar-ho.
El resultat:Un xic seca...potser li faltava amassar més...però per ser la primera prou bé...S'haurà de repetir un altre any per millorar-la!!jejej...

   

Espero que hagueu passat una bona revetlla i que gaudiu d'un bon sant Joan.
Petonets...

1 comentari:

  1. Tot té molt bona pinta, me n'alegro que ho passessis bé. Feliç sant Joan per a tu. Un petó.

    ResponElimina