dijous, 11 d’octubre del 2012

MALLORCA 2012

Sí,ja ho sé...és tardor.
Però tot just ara he tingut una estona per fer fotos a l'àlbum d'aquestes vacances d'estiu.I com que encara fa solet i caloreta...aprofitem per recordar els millors dies d'estiu...
Les nostres vacances,aquest any:Mallorca.
 La portada està folrada amb roba.Tot s'ha de dir...amb l'ajuda de Momoscrapbook,sense ella segur que no hagués quedat tant perfecte.Gràcies Momo!!
 Com que ha quedat un mini ben botarut,l'he tancat amb un retall de la roba del llom,on hi he posat l'etiqueta identificativa(una etiqueta de roba folrada...cal reciclar!!)

 A cada pàgina n'hi ha una al mig feta amb transparència.En aquest cas amb etiquetes de M de Mini.
























 Al final hi he posat un sobre per guardar totes les coses que recullo durant les vacances i que m'agrada conservar perquè em recorden moments per nosaltres importants.
I ara ja ens queda una mica lluny Mallorca...però la recordarem millor amb aquest àlbum.
Espero que us agradi tant com a l'Oriol que tot el dia que el vol mirar!!!!

4 comentaris:

  1. FELICITATS Núria!!! Quin treball més complet no falta de res, quants detalls, fotos, colors... m'agrada molt la idea de les tranparències, quins papers estiuencs. Sobretot quin protagonista taaaaaant guapo!!!
    Felicitats m'encanta
    loli

    ResponElimina
    Respostes
    1. gràcies Loli!!!
      Jo també trobo moooolt guapo el prota!! jijij...
      Núria

      Elimina
  2. És encantador, fresc i alegre, ideal per l'estiu que sempre es vol tenir a la memòria. Tot el projecte és veu molt especial, no només per les fotos que m'han fet viatjar de nou a Es Llombards per uns instants, sinó també per tots els detalls, la decoració, els colors i l'estructura. Felicitats, com sempre.
    Un petó
    Maica

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Maica,tot un elogi vinguent de tu.
      I gràcies per fer etiquetes com les que surten a l'àlbum!!
      Són precioses totes!!! Ja es nota que m'agraden,no?
      Un petó,
      Núria

      Elimina