divendres, 22 de març del 2013

CISTELL DE TRAPILLO

I un dia vaig descobrir el trapillo. I vaig pensar...això és ganxet...com el que em va ensenyar la iaia...

I ja em tens triant trapillo i agulla, i a provar i provar...fent i desfent ...que diuen que així aprèn l'aprenent.
I la veritat és que la meva iaia m'ho devia ensenyar bé perquè recordo forces punts ( tot i les limitacions de ser principiant i autodidacta...)

Així que vaig decidir fer un cistell on poder guardar tot el material perquè em va quedar bastant clar que això m'enganxaria (un altre hobby...jejej...)

I ja el tinc!!! Un cistell de trapillo XXL per fils,agulles,llanes i esclar, trapillo.




3 comentaris:

  1. quina passada, t'ha quedat genial, com m'agradaria fer alguna cosa així!
    petons ^^

    ResponElimina
  2. guapa!!! anima't!!! no és gens difícil!!!!
    petonets

    ResponElimina
  3. Ninaaaa!!! aquest no l'havia vist!!!
    És súper maco!!!
    Jo tinc ganes de posar-me amb el trapillo, però al pas que vaig amb tant de scrap poc temps em queda!!!! "todo se andará"! jejeje
    Un megapetó!!!

    ResponElimina