dimecres, 21 d’agost del 2013

LO ESTIU

I així començavem l'estiu. 
Animats,contents, feliços de poder-lo gaudir junts i de celebrar anys.
I encara continuem així de contents, o més...perquè aquestes vacances són genials i perquè...sí...ho torno a dir...ens encanta l'estiu!!

 
Aquesta pàgina (LO) és per al meu project life.Tot just començo el Juliol...però és que ja dic sempre que l'estiu em deixa poca estona per seure al meu racó a divertir-me.És temps de gaudir d'altres coses...


 I només em queda desitjar-vos que seguiu gaudint de l'estiu. Que encara ens en queda un troçet per disfrutar...
Platja,sol, sorra, aigua...passejades... i estones de relax...


He utilitzat una etiqueta de la Maica de "M de mini" i també una targeta de la Laura de "blog de coses".
M'agrada poder posar coses en català. Així que ho aprofito tot...;)

Una abraçada.

1 comentari:

  1. Que xulo! a l'estiu platja i festa major, l'scrap per les tardes d'hivern! ;)

    ResponElimina