dilluns, 2 de setembre del 2013

SCRAPMANIÀTICS

Aquest cap de setmana s'ha celebrat la fira scrapmaniàtics 3.
Aquesta associació organitza, des de ja fa tres anys, una Fira d'scrap a la població de Sant Feliu de Guíxols.
Enguany hi havia una gran oferta de tallers i mooltes moltes botigues de diferents llocs de Catalunya.




Hi vam anar  amb la Sandra (gràcies guapa!!)  i no cal que us digui que vaig fer bones compres!!  ;)

Però el diumenge s'havia també organitzant una jornada d'scrap amb la Celine Navarro i la Karine cazenave-Tapie.


No m'ho volia pas perdre i tot i que no podia anar als dos tallers,sí que vaig tenir la sort de poder assistir al taller de la Karine.
Ben matineres, la sandra i jo vam arribar a Sant Feliu de Guíxols!!



Acreditació rebuda i amb el bolso ple de material per fer servir...ja estàvem a punt per començar!!


El lloc era perfecte i la Karine ens va rebre molt amablement i ens va presentar el projecte donant unes explicacions molt clares de tot.





No n'hi havia prou amb aquest matí que es presentava perfecte que també vam tenir una estoneta de descans amb unes taules molt ben parades...


I ja estavem a punt per fer aquest àlbum tant bonic!!

acció!!!!



després encara ens quedava el "dinar escraperu" als Jardins Juli Garreta i a algunes noies el torn de tarda amb l'altre taller...



Així que aquest ha estat un supercapdesetmana d'scrap!!
Gràcies a scrapmaniàtics per organitzar-ho i gràcies a la Karine per aquest taller tant bonic!!





I a esperar l'edició 2014...a veure quines sorpreses ens esperen...  ;)

4 comentaris:

  1. Oooh! Qué guay!!! Quina sort poder gaudir d'aquesta festa de l'Scrap.
    Gràcies per compartir, ja saps que a les scraperes ens agrada tafanejar aquestes coses.

    ResponElimina
  2. Va ser genial. I un plaer conèixer-te!! Ara falta trobar el moment per acabar el mini...
    A veure com ens queda!!
    Un petonarro!

    ResponElimina
    Respostes
    1. guapa!!!
      em va fer molta ilu trobar-te!! A veure si coincidim algun altre dia!
      Jo ja m'hi he posat...aviat us ensenyo com em queda!! ;)
      una abraçada,
      Núria

      Elimina