dimecres, 11 de desembre del 2013

POSTALS DE NADAL A L'ESCOLA

Ja és aquí el mes de desembre!!
I ja se sent olor de Nadal pertot arreu...
Les botigues de joguines, les fires, els llums al carrer, les nadales...i la il.lusió arriba...sobretot amb els més petits.
A casa ja tenim el calendari d'advent...el tió...i el meu diari de desembre ja s'està fent gordet...
I jo ben contenta, perquè tot això m'encanta!!!

Abans de que arribi el desembre, a l'escola faig un taller de postals de nadal per mares, tietes, amigues...i per totes aquelles (i aquells!) que tenen ganes de passar una bona estona i fer unes postals ben xulis!!

Així que, per fi (fa dies que volia fer l'entrada) us ensenyo les postals d'aquest any. I espero que us agradéssin a totes i que us hagueu animat a fer-ne més.
Aprofito per donar mil gràcies a totes (i a ell) per haver vingut (aquest any hem tingut un noi i tot!!! Visca!!!)

I a veure si us inspiro i animo a fer postals a totes!!! és preciós rebre una felicitació de nadal feta per un mateix... Jo ja estic acabant les meves.

Vam fer quatre postals diferents perquè hi hagués gustos per tothom  ;)















Quatre maneres de felicitar el Nadal i l'any nou...amb colors nadalencs i no tant nadalencs i amb formats diferents.
Espero que us hagi agradat.







Bon desembre!!


2 comentaris: