divendres, 27 de juny del 2014

FESTA MAJOR

Hem acabat un altre curs...i l'Oriol ja ha fet P-3...mare meva això passa volant...i ja tenim aquí un altre estiu...
Al meu poble tenim la sort d'estrenar-lo amb la Festa Major. I dic sort perquè és genial començar les vacances d'aquesta manera...amb fires, gegants, petards, coca, somriures i esclar, la nostra platja...gran privilegi que podem gaudir tot l'any però sobretot ara.
Així que amb mooltes fotos d'aquests dies ja tinc feineta a guardar els millors moments al meu project life i qui sap...potser també en algun mini...
A veure si ara tinc estonetes per publicar coses...

Us deixo amb els "millors moments" de la Festa...
tot desitjant-vos un gran estiu!!




Ei!! I una cançoneta...per animar aquest estiu que comença!!  ;)

Pharrell Williams - Happy (Official Music Video)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada