divendres, 7 de novembre del 2014

PROJECT LIFE JULIOL I AGOST

Ara sí,ja ha arribat el fred...i ja tenim aquí la tardor ben instal.lada.
I com que jo sóc més d'estiu...miro de buscar l'encant a aquesta estació. I sí...també hi ha coses que m'agraden: estar a casa més estones jugant, menjar castanyes,fer més scrap,...l'olor de quan acaba de ploure,la satisfacció d'entrar a casa i notar l'escalforeta...

Però el meu PL ara arriba tot just a l'octubre...i tot i que 'agrada més quan el porto al dia, vaig fent el que puc per avançar i de passada recordar dies passats.
Així que avui us ensenyo les pàgines d'aquest estiu  i el blog s'endinsarà en la tardor per passar ràpidament al Nadal...aix...el Nadal...quina època més bonica...bé,d'això en parlem més endavant...que tinc molts projectes al cap  ;)


Aquests són els mesos de Juliol i Agost que innaguro amb una pàgina "d'scrapgourmand" preciosa.



























I aviat us ensenyo alguna pàgina de tardor que he fet amb el príncep de casa com a protagonista!!;)
Bon cap de setmana !!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada