dilluns, 16 d’abril del 2012

MONA DE PASQUA I

Sóc padrina i des de fa ja uns quants anys.És una cosa que des del primer moment em va fer il.lusió.
Potser és perquè sóc padrina de la meva germana petita i ella, ja va ser un regal especial.
Ja és gran la meva fillola però sempre m'agrada fer-li un regalet el dia de la Mona per recordar que sóc la seva padrina i també,esclar, perquè sé que a ella li agradarà.
Aquest any li he decorat una caseta amb un paper de la nova col.lecció de l'Amy Tangerine (la trobo espectacular aquesta col.lecció...) i li he posat els pollets a dins.
Per completar-ho li he fet una targeta petita a joc amb una dedicatòria i ho he embolicat en forma d'ou de Pasqua.







La caseta té un sentit especial...ella ja ho sap...i em sembla que li va agradar molt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada