diumenge, 29 d’abril del 2012

TALLER A CA LA MOMO AMB ELENA DE PEGA,PAPEL O TIJERAS!!

I que bé que m'ho vaig passar dissabte al matí! Fèia temps que no fèia cap taller i en tenia moooltes ganes...jejeje...
A ca la Momo (momoscrapbook.com) hi havia taller amb l'Elena de Pega,papel o tijeras!!
I a part de divertir-nos molt i compartir una estona parlant d'escrap...vam fer una caseta amb un mini àlbum preciós!


I aquí teniu la foto de la caseta!!
maca,maca,oi que sí?


I la foto de totes les noies que vam compartir matí juntes amb l'Elena i la Momo.

Gràcies guapes!!

3 comentaris:

  1. Ei Nuria, què xules les fotos, gràcies per compartir-les!!
    jo també m'ho vaig passar genial!
    ptns!

    ResponElimina
  2. doncs haurem de repetir!! jijij...
    Una abraçada Elena!!

    ResponElimina
  3. I jo encantada que torneu!!! Ja sabeu que també és casa vostra!!!!

    ResponElimina