dilluns, 9 de juliol del 2012

DIES AL SOL

Tinc diferents projectes en marxa!!
Un ,és el mini de la Festa Major que ja gairebé està enllestit i espero poder-vos ensenyar aquesta setmana i els altres ...no us els puc dir perquè són regals sorpresa!! jejeje...
Però no patiu que ja els veureu en algun post!! ;)
Avui he començat a escollir els papers (que ja fa un temps em vaig comprar) per fer l'àlbum d'aquest estiu.
M'agrada molt l'estiu (sí,ja sé que sóc pesada dient-ho però és que m'encanta!!) i el primer estiu que l'Oriol va ser amb nosaltres vaig pensar que faria un recull dels millors moments viscuts,que per ell eren tots ben nous.
Vaig tenir la sort de poder assistir a un taller a ca la Momo,amb la Maica de Mdemini on es fèia un àlbum que es titulava DIES AL SOL. I aquell va ser l'àlbum del primer estiu,els primers dies al sol de l'Oriol.


No cal dir que els papers escollits per la Maica i les seves etiquetes en català eren genials!! I l'estructura que seguia l'`àlbum amb fulls dissenyats per escriure...millors encara.

Un cop a  casa, el vaig complementar amb més pàgines i li vaig fer unes cobertes amb un arxivador.
El resultat em va agradar tant que vaig decidir que cada estiu ho faria.
L'any passat,amb altres papers i un format un xic diferent el vaig tornar a fer,i un altre cop,amb arxivador de portada.

O sigui que ja puc començar el d'aquest any que ja hi ha uns quants dies al sol per recordar!
I ja serà el tercer estiu amb l'Oriol!! Buf...com passa el temps...

De moment us ensenyo el primer.










Són només algunes pàgines però si us l'ensenyo tot us cansareu!! jijij...
espero que us agradi!!

A gaudir de l'estiuet!!

1 comentari: