dijous, 26 de juliol del 2012

TALLER A IMAGINA'T AMB QUIM DÍAZ

Dissabte passat vaig anar amb la Sandra,una amiga,a fer un taller a Imagina't de Sant Feliu de Guíxols.
El tallerista era Quim Díaz i ens proposava un mini amb papers molt estiuencs.
Vaig decidir fer-lo del nostre primer dia de platja.
Per mi,és un dia especial.Primer perquè ens estrenem en la temporada estiuenca i segon perquè l'aigua de juny la trobo especialment brillant,neta i calmada.
Aquest és el resultat del que vaig fer aquell matí.
Un xic "reformat" perquè l'he adaptat a la meva manera de fer,de veure les coses...








Espero que us agradi,,,

6 comentaris:

  1. M'encanta!!! felicitats! espero que t'ho passessis bé fent el taller, jo vasig estar molt a agust amb totes les participants!

    ResponElimina
    Respostes
    1. i tant Quim!!
      scrap,bona companyia i... madalenes!! què més es pot demanar?? ;)
      I...felicitats!!! avui és el teu sant!!
      Núria

      Elimina
  2. T'ha quedat genial!! M'encanta!! Em transmet calma, placidesa i molt gust per la vida amb un estil que trobo molt elegant... enhorabona!

    ResponElimina
  3. Núria molt maco i amb molt de color com l'estiu.
    loli

    ResponElimina
  4. M'agrada molt i els papers són molt macos !!!

    Petonets,

    ResponElimina