dijous, 31 d’octubre del 2013

FUNDA DE GANXET PER TASSES

Cada vegada m'agrada més fer ganxet.Em relaxa i em satisfà molt veure el resultat de les coses.
També m'agrada poder fer coses per regalar,per fer un detallet a persones que s'ho mereixen.
Aquestes fundes per tasses les he fet per aquest motiu però no em puc estar d'ensenyar-les...queden tant xulis!!
A qui li agradi "ganxetar" (paraula que m'he inventat em sembla...jejeje...) li recomano.És fàcil i ràpid i dóna un aspecte ben diferent a una tassa que espera per fer un tè o un cafetó.
Espero que us agradin i  que us animeu.




He probat diferents colors d'abriguet...ara que ja arriba el fred...


Bon cap de setmana llarg!
Que gaudiu de la festa i mengeu castanyes i panellets!! mmm...que bons...



4 comentaris:

  1. NO EM DIGUIS QUE ETS TU QUI VA FENT BUFANDES ALS ARBRES DE pALAMÓS??? JI JI XULISSIMES LES TASSES, ets una artista!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. JAJAJAJA!!!! guapa!
      com m'agrada que m'escriguis!!! ;)
      ja m'agradaria tenir temps per ganxetar arbres...jejeje
      Un petonarru!!!

      Elimina