dimecres, 16 d’octubre del 2013

LO, JA VAIG A L'ESCOLA DELS GRANS

L'Oriol es fa gran. Ho veiem cada dia...amb les coses que fa, que diu...i fa il.lusió però també peneta perquè deixem enrere etapes molt boniques i úniques però en vindran de noves...ja ho sé.

Aquest setembre l'Oriol ha començat l'escola de grans,ja fa P-3,una nova etapa comença que de ben segur estarà plena de sorpreses i sobretot de nous aprenentatges.
A mi m'ha costat una mica...l'Oriol i jo hem estat des del primer dia junts en tot moment.A l'escola junts...cap a casa junts...a la tarda junts....i haurà estat un canvi important per tots dos.Per sort,és un nen valent (que haig de dir jo que sóc la seva mare ;)  ) i ha entrat a l'escola nova de manera positiva i alegre.
Així que aquest setembre, a casa hi ha hagut canvis: D'horaris, d'organització...i d'aprendre nous hàbits.

i tot això bé es mereixia un LO...no trobeu?



Com us podeu imaginar he fet moltes fotos dels primers dies d'escola...però les del primer dia..els primers moments...són les que més m'agraden.

En aquesta pàgina hi ha tres fotos,tres moments únics i que recordo especialment:

1-Quan ens preparem a casa el primer dia amb la bata nova i l'esmorzar i esclar,els nervis de la novetat.
2-de camí a l'escola.Jo ben trista i ell content...;)
3-A l'aula de P-3...estrenant joguines i companys mentre pares i mares observem nerviosos les primeres estones...els primers contactes...


I un paper amb quadricula de llibreta d'estudio Calico,una mica de washi tape...i una xapa de Gigi et moi (una col.lecció nova que m'ha enamorat!!! Gràcies Leti!)

I el record que sempre tindrem del primer dia d'escola, l'escola dels grans.




14 comentaris:

  1. Preciòs! un record per tota la vida!

    ResponElimina
  2. Una pàgina molt bonica, conserva bé, que el temps passa que no te n'adones!!

    ResponElimina
  3. Ostres!!! l'Oriol creix ràpid eh???? Què bé que li hagis dedicat un layout amb aquestes 3 fotos tant especials Núria. Has tingut sort de poder gaudir d'ell tot aquest temps però els dies passen volant, oi?.
    Escolta'm! gràcies a tu per voler tenir les xapetes, em sento molt afortunada... de debó!
    Un petó ben fort bonica meva!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. requeteguapa!!!
      gràcies a tu per fer cosetes taaant boniques!!
      i gràcies per passar per aquí!! ;)
      Un superpetó!!!!

      Elimina
  4. Senzill i preciós!! Que content estarà l'Oriol de gran quan vegi toots els tresors que li vas fent i guardant!!
    Té una mama súperartistaaa!! I estigues tranquila, que a P3 seguríssim que estarà ben a gust!!
    Un petonarro!

    ResponElimina
  5. GUAPA!!!
    ja sé que a P-3 s'ho passarà bomba!! La nova escola és genial,però no deixa de que a mi em fa peneta que es faci gran.aix...sóc una mica bleda! ;)
    Gràcies per els teus comentaris!!!
    Una superabraçada,
    Núria

    ResponElimina
  6. Un record únic, i molt maco el LO per recordar aquest dia tan especial.
    M'encanta!

    ResponElimina
  7. Fas algun taller pròximament?

    ResponElimina