dijous, 4 de juliol del 2013

ESTRENANT L'ESTIU...

Tenim la sort al nostre poble de poder celebrar l'arribada de l'estiu i la fi del curs escolar amb la Festa Major.
Sempre he pensat que és ben especial que així sigui...i cada vegada m'agrada més.

He fet moltes fotos aquesta festa major...ja que amb l'Oriol hem treballat amb un conte el que representa aquesta festa.
Encara no tinc decidit si faré un mini àlbum de la festa o bé ho inclouré amb l'àlbum d'aquest estiu.
però de moment vaig fent tria de fotos...


100 % ESTIU!!!

4 comentaris:

  1. Es nota que han sigut un dies molt ben aprofitats. Realment es una sort tenir la festa major en aquestes dates a Girona a l'octubre el temps no acompanya gaire.
    Segur que facis el que facis et quedarà estupendo.
    Un petó.

    ResponElimina
  2. A mi també m'agraden especialment aquests dies. Visc fora del poble però no perdono!! El dinar de Festa Major a casa els pares, la banyada a la platja gran i els focs no me'ls perdo cap any!!!
    Un petonarro guapa!
    Estic desitjant veure què et surt... m'encanta el teu estil!

    ResponElimina
    Respostes
    1. aix....com ens agrada el nostre poblet mariner!!!
      un dia ens trobarem i ens coneixerem...segur!! ;)

      Bon estiu maca!!i gràcies per els elogis!!

      Núria

      Elimina