dimarts, 23 de juliol del 2013

LO FESTA MAJOR

L'estiu dona per fer taaantes coses ...gaudir de passejades fins tard, hores de platja, estones de joc a l'aire lliure, soparets a la fresca, retrobades amb amics després de tot l'hivern ...

Així que, com que sempre em passa el mateix, que a l'estiu no em queda gaire temps per el meu estimat hobby, he decidit que faré un àlbum de tot  l'estiu , i la festa major quedarà inclosa en ell i també en el meu project life...
Aquesta és la primera pàgina que he fet per el PL.

Una pàgina per reflexar la diversió, l'alegria i l'emoció d'un nen petit els dies de Festa Major!!
I com m'agrada veure'l així...disfrutant al màxim!!!

Així que per això he triat colors vius i decoracions alegres...


alguns detalls de la pàgina...




 I a disfrutar de l'estiuet...

2 comentaris:

  1. Molt alegre Núria!! El teu fill segur que s'ho va passar súper!
    Jo també vaig venir a Festa a Palamós però sóc tan tanoca que, després de fer unes fotos que van quedar prou bé dels focs, pensant que les bloquejava perquè no se m'esborressin... vaig fer tot el contrari!! o sigui que pràcticament no tinc cap foto!! snif!

    ResponElimina
  2. Eps!!!
    Divendres repeteixen els focs!
    Aixi que...tena una altra oportunitat!!! ;)

    Una abraçada!

    ResponElimina